Anmeldelse

Kommentarer

3 kommentarer
AfJon Varangian
lør, 13/11/2010 - 05:04

Jon Varangian: REVOLUTION eller dragen der ville være blå. En kinesisk æskeromankan downloades GRATIS i følgende digitale formater:
ePubKan læses på den gratis eReader Adobe Digital Editions på din stationære eller bærbare computer. Kan også læses på smartlæserne på iPhone og iPad, samt på e-bogslæserne AKG model 10467, AKG model 10487, BeBook Neo, CyBook Opus, Sony flere modeller.
MobiKan læses på Amazon Kindle
Gå til: http://www.riprap.dk/boeger/revolution/revodownload_epub.html

AfRuddi Welzel
man, 15/11/2010 - 20:16

Som svar til af Varangian

Kære Jon!
Jeg har ladet mig fortælle, at din roman er blevet kult for en eksklusiv kreds af læsere. Kender du mon noget til det? Jeg håber, at en af disse læsere på et tidspunkt vil imødegå min anmeldelse - eller udarbejde en helt ny. Jeg har jo ikke nedfældet Sandheden om dit imponerende værk, men blot et synspunkt (præget af min vestlige filosofiske tankegang).
Lev fortsat stærkt og godt!
Ruddi

AfJon Varangian
tir, 16/11/2010 - 11:56

Som svar til af Ruddi Welzel

Hej RUDDI og evt. KULT-læsere!
Det pladrer ned i Neukölln, Berlin og udsigten ser elendig ud for de næste dage. Vådt og klamt, men forhåbentlig lidt sol fredag-lørdag, så jeg igen kan drikke udendørs kaffe i Hasenheide Volkspark lige i nabolaget.
 ”Alle taler om vejret. Men ingen gør noget ved.” Lød opspillet til et tysk venstrefløjsslogan for en del år siden. ”Men det gør vi!” Og det var endda før Die  Grüne og de store miljøkriser. Ellers må vi nok konstatere, at kapitalismen og dens geile håndlangere har gjort mere ved vejret de sidste hundrede år end menneskeheden tilsammen de sidste to millioner år.
KULT, spørger du om, Ruddi! Rygtet kommer sig måske af, at en interesseret biblioteksanmelder fornylig skrev i en anmeldelse til alle Danmarks biblioteker, at min kinesiske æskeroman, REVOLUTION, kunne blive en KULT-roman, især for yngre læsere. Dét vil jeg gerne drikke en skål på nede i Syndicat Bar.
KULT er godt. Okkult er dobbelt så godt. Den kinesiske vejledningskunst I CHING, som er ledetråd i romanen, kan godt anses for at være okkult. Uden sort magi. En endnu hemmelig viden, især i vestlige sammenhænge, som kan give en magtfuld indsigt i kosmologiens bevægelser og korrespondencer. Balancerne mellem ’Himmel’, ’Jord’ og ’Menneske’, som I Ching og TAOismen er optaget af.
 Vi ses derude!

Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer