12 apr.10

Kommentarer

1 kommentar
AfRikke Laursen
man, 14/06/2010 - 20:17

Denne bog er fantastisk!!!

Hele søndagen er nu gået med KUN at læse denne bog. Jeg skulle have lavet alt muligt i dag, men bogen var tiden værd.

Historien, er ikke som alle andre kriminalhistorier...heller ikke som alle de andre hæderlige og velskrevne krimier. Selve historien er langt mere end bare almindelig spændende, og er bygget op om et emne, man ikke ser hver dag.

Forfatteren har mere fantasi end de 10 sidste krimiforfattere jeg har læst bøger af - tilsammen.

Skrivestilen er lige down my ally. Forfatteren har så absolut nok i hans meget flot udtænkte historie, og fylder alle siderne 100% ud således, at han ikke behøver kede læseren med lange kedelige beskrivelser af vejret, omgivelserne og sanseindtryk. Ikke desto mindre kommer man ind under huden på personerne, man lærer dem at kende, og samtidig er der fuld fart og fremgang i selve historien, som er sammensat af SÅ mange fortællebyggesten, at man som læser hele tiden er grebet. Man kan ikke lægge den fra sig.

Historien udvikler sig hele tiden, og der var ikke et tidspunkt i løbet af i dag, hvor jeg følte at det var OK at skimme eller bare letlæse noget af teksten fordi det alligevel bare var en masse "fyld". Plottet i bogen er super godt udtænkt. Det er umuligt at udtænke, hvordan det hele hænger sammen. Alene det er sjældent set.

LÆS DEN!!!

Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer