14 maj.12

Kommentarer

2 kommentarer
AfNina Wegner
ons, 25/07/2012 - 11:04

Jeg må sige, at jeg er fuldstændig uenig med dig. For mig var "Privat skov" særdeles munter og velskrevet læsning. Hun sætter fokus samtiden lige her og nu, og hun har skrevet en slags chick-lit. bare i en videreudviklet form. Den selvironiske sarkasme styrer vildt, og jeg grinede over hendes frimodighed. En sætning som denne: "Der var altid en hengemt lugt i armhulen og penis"... er da både pinlig og sjov. Mediernes fokus på madprogrammer, hvor Camilla Plums frodige barm pludselig får en litterær plads, kan næsten sammenlignes med Ingvar Ambjørnsens hovedperson Elling (Udsigt til paradis), som er forelsket i Gro Harlem Brundtland. Det er kosteligt morsomt - og en rigtig fin debut. Det lover godt for Nanna Gouls fremtidige udgivelser.

AfHenriette Olesen
søn, 16/09/2012 - 19:04

Som svar til af Nina Wegner

Hej Nina

Ja jeg giver dig ret i, at der er sjove og pudsige elementer i bogen. Som helhed virkede den bare ikke rigtig for mig.. Jeg synes, det er fantastisk hvor forskellig en læseoplevelse kan være af samme bog, og skønt med forskellige tilkendegivelser. Det viser jo bare, at hver bog har sin læser.

Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer