06 dec.12

Kommentarer

3 kommentarer
AfCamilla Laugesen
lør, 23/03/2013 - 16:11

Denne bog er en som de kalder på engelsk "pageturner". Når du først får startet på den skal den middag der venter på dig være rigtig lækker før du ikke tager bogen med hen til spisebordet.

Forfatteren formår med en meget levende fortælling og en rigtig god personskildring at fastholde læseren til aller sidste side.

Sjældent finder du læsere der ikke er nysgerrige. Denne bog fortæller en del om det danske ophav som almene danskere ikke ved noget om - glem alt om Dan Brown - Mads Peder fortæller om den danske mytologi så det er meget mere spændende.

Afsandra christensen
man, 04/02/2013 - 22:23

efter jeg blev færdig med marco effekten, af jussi adler olsen, tog jeg Odins labyrint frem... Der skal meget til at holde min interesse, især efter Jussi. Men det tog mig lige godt en dag at læse Odins labyrint.

Efter jeg blev færdig har jeg "manglet" bogen... Glæder mig til flere bøger fra Mads Peder Nordbo.

AfBent Otto Hansen
fre, 07/12/2012 - 13:50

Jeg er i gang med at indlæse bogen som lydbog, og det er sandt for dyden at sige noget af en 'sidevender', den her. Der er noget på spil. I den grad. Jeg holder vejret ind i mellem, men det går jo slet ikke...og så må jeg på den igen. Meget spændende, og sikke et emne!

Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer