2021
)

Skin

07 dec.21

BB Easton inviterer på en rejse med seksuel opvågnen, granskning af identitet, lidenskab og smerte. Hun er både hæmningsløs og sjov.

Da forfatteren skrev ’44 kapitler om 44 mænd’, fandt hun det så underholdende, at hun valgte at give hver af de 4 mænd deres egen historie. Bogen om Knight er den første af disse.

Da 15- årige Brooke kaldet BB har første dag på andet år af highschool, er hun temmelig nervøs. Hendes mål i år er at score lækre Lance med den grønne hanekam, som hun har været forelsket i siden folkeskolen. Hun har sultet sig længe, og når snart de eftertragtede 45 kg, hun har klippet sit lyserøde hår i en temmelig outreret frisure og taget det perfekte outfit på. Så selvom hun ingen bryster har, og alle andre piger har "gigantiske babser", ser livet lyst ud.

I en pause hvor BB står og ryger sammen med de andre punkere ved skoven, ser hun skinheadfyren, der kaldes Knight, banke en skateboardfyr. Knight er farveløs. Hans hud er hvid, hans øjne isnende gråblå, og hans øjenvipper er gennemsigtige. Sammen med sin veninde Julia nyder BB highschool og ikke mindst kæmpeflirten med Lance, som gerne snart må ende med vild sex. Men efter en aften i byen sammen med Julia og hendes ældre kæreste Tony, ender BB nærmest bevidstløs efter at have slugt en hvid pille, som Tony har givet hende. Hun vågner op sammen med Knight!

Som tiden går, synes BB, at Knights øjenvipper er vildt lange og lækre, hans muskuløse arme fantastiske og de fregner, som hun netop har opdaget hen over hans næseryg, er uimodståelige. Hver gang hun er i problemer, står ridder Knight klar, men BB er alligevel lang tid om at gennemskue, hvad der foregår mellem skolens slemme dreng med det legendariske temperament og hende.

Jeg er ret vild med denne bog, og det havde jeg faktisk ikke regnet med! Bogen er kantet, vred, rå og kinky, samtidig med at den er romantisk, sød og smuk. B.B. Easton skrivestil er ærlig og humoristisk, og kærligheden mellem BB og Knight er både vanvittig og ægte. Psykotiske Knight, der er så vred, er også en lidenskabelig kunstner. Historien fortæller om, hvordan det er at være 15 år, overvældet af verden og møde en besættende kærlighed med flere kinky feticher.  Jeg glæder mig meget til B.B. Easton udruller sin næste mand.

People's
Sarah von Essen
61344349