Beautiful stranger

2016
)

Beautiful stranger af Christina Lauren

14 jul.16

Stilsikkert og varmblodigt kærlighedseventyr der ikke giver køb på hverken romantik eller ægte følelser. Hed læseoplevelse – perfekt til det danske sommervejr!

’Beautiful stranger’ er efter min mening endnu bedre end ’Beautiful Bastard’, som er første del i den erotiske serie. Begge romaner er velskrevne og fængslende, men jeg fik mere empati for personerne i denne roman. Grundskelettet er der ikke noget nyt over, men det gør slet ikke noget, for der er masser af spænding og små overraskelser i handlingen. I det hele taget indeholder bogen alt, hvad man kan ønske sig af en roman i denne genre.

Vi møder Chloe og Bennet fra ’Beautiful Bastard’ igen, men denne gang er de bipersoner, og derfor kan man sagtens læse bøgerne uafhængigt af hinanden. ’Beautiful stranger’ handler om 27-årige Sara, som netop er brudt ud af et længerevarende forhold med en utro kæreste. For at komme væk fra det hele og starte på en frisk flytter hun til New York. Her står hun for første gang på egne ben med kun lige præcis det, hun har brug for. På en bytur sammen med to veninder møder hun en sexet englænder, og på natklubben indleder de et spil med hinanden. Han bliver hendes ’beautiful stranger’, og spillet er langt fra slut efter den nat. Max har ry for at være en slem playboy og er nøjagtigt den type, Sara burde holde sig langt væk fra. I det hele taget er hun slet ikke klar til en ny fyr, men Max får hende til at føle sig set og begæret, som den fantastiske kvinde hun er, hvilket vækker hidtil skjulte og lidenskabelige følelser i hende.

Absolut anbefalelsesværdig roman der sætter temperaturen i vejret på en kold dansk sommerdag.

Beautiful Bastard #2
Pretty Ink