Aftalt Spil

2015
)

Erotisk på den søde måde

Hannah er musikstuderende på 3. år på Briar universitet. Hun har et godt øje til en anden studende Justin Kohl, han har godt nok aldrig værdiget hende et blik, men Hannah drømmer fortsat om at, han skal blive hendes. Hannah er faglig ambitiøs og får ret gode karakter. I en eksamen i "Etik" er hun og en anden studerende de eneste der består, resten af holdet dumper. For Garrett, en af dem der dumpede, er det katastrofalt, han risikere at ryge af ishockeyholdet, pga sit dårlige gennemsnit. Han prøver at få Hannah til at læse med ham, så han klarer reeksamen. Og til gengæld vil Garrett hjælpe Hannah med at få Justin til at blive interesseret i hende. Men som det hele udvikler sig, ligner det en rigtig dårlig plan. Ville han selv kunne slippe Hannah igen? I baggrunden står Garretts voldelige og manipulerende far, han var selv engang en stor ishockeystjerne, han vil styre Garretts liv helt og holdent. Hvad sker der med Hannahs følelser? Er det stadig kun Justin hun tænker på? "Aftalt spil" er en rigtig sød og underholdende roman, man ikke kan lægge fra sig. Man bliver så nysgerrig, for at læse, hvad de bestemmer de sig nu for? Elle Kennedys måde at skrive på er helt fantastisk. Det ene øjeblik sidder man og skraldgriner og næste kniber man en tåre. Den måde hvorpå man hører det fra Hannahs side og derefter fra Garretts side, er så god. Dejligt at historien bliver fortalt fra flere vinkler. Det giver en ret god effekt. Det er en bog hvor der også er kærlighed og erotik. Men på ingen måde frastødende og vulgært. Alt i alt en ret sød historie, som jeg varmt kan anbefale. ❤️❤️❤️❤️❤️ får den af mig

Off-Campus #1
Flamingo
Merete Rostrup Fleischer